Menu

Wie zijn wij

Ik ben Marieke de Winter, eigenaar en uitbater van Brasserie ’t Centrum per 1 april 2026! Een droom die uitkomt voor mij. Wat willen wij, een voor iedereen toegankelijke brasserie met een gezellige sfeer, lekker en bourgondisch eten.

Mijn favorieten?
De salade ’t Centrum – Gegrilde Tonijn en als toetje warme kersen met boeren roomijs en slagroom.
Ga ik je zien in de gezelligste brasserie van de omtrek?

Scroll naar boven